reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Richard Hromec

Richard Hromec

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učiteľ, ktorý sa s Vami chce podeliť o kúsok zo svojho nielen učiteľského života...:-) Zoznam autorových rubrík:  O bezpečnosti na interneteSúkromnéNezaradené

reklama

O bezpečnosti na internete

Ako sa moji synovia popálili... (príbeh Jany O.)

Richard Hromec

Ako sa moji synovia popálili... (príbeh Jany O.)

Mám troch synov. Aby mi to nebolo ľúto, mám ich pekne „rozložených“ – vekovo myslím. Najstarší má 14 a najmladší 2 a pol rôčka. A práve o týchto dvoch vám chcem dnes porozprávať. Obidvaja sa totiž v minulých dňoch popálili.

  • 19. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 346x
  • 9
Aj škola sa dá zneužiť na bankové podvody... (príbeh Jána Krauska)

Richard Hromec

Aj škola sa dá zneužiť na bankové podvody... (príbeh Jána Krauska)

Písal sa rok 2006. Pribehol k nám do kabinetu matematiky a informatiky pán zástupca a vyzeral veľmi vzrušene. Povedal len pár nesúvislých viet a mne bolo zrazu jasné, že je veľmi zle a že mám ísť veľmi rýchlo k telefónu. Na druhej strane linky čakal zástupca poskytovateľa Internetu a sucho mi oznámil, že web stránka našej školy bola zneužitá. To som ešte nedosiahol úroveň zástupcovho vzrušenia. Ten okamih nastal, keď mi oznámil, že budeme nadobro odpojení od Internetu, ak okamžite nedôjde k náprave. Nuž, vtedy sme boli vzrušení už dvaja. :-)

  • 12. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 446x
  • 1
Prečo práve o bezpečnosti na Internete?

Richard Hromec

Prečo práve o bezpečnosti na Internete?

Počítačové učebne v školách sú úžasné miesto na sledovanie bežného správania sa používateľov pri práci s PC a Internetom. Je to miesto, kde vládne relatívna sloboda v spôsobe, akým žiaci, učitelia, ale aj účastníci rôznych kurzov a školení pristupujú ku každodennému používaniu počítačov vo svojom živote. Relatívnou slobodou myslím predovšetkým to, že v prípade, že za počítačom sediaci jedinec má chvíľku času, bez mihnutia oka začne skúšať, tvoriť, používať všetko to, čo má k dispozícii a pokiaľ nie je správca učebne naozaj „pes“, má pred sebou naozaj možnosti nevídané... :-)

  • 9. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 881x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu